The Viking War
When Vikings invade their village, slaughtering most of the population, Ingrid and her family find themselves on the run in a hostile wilderness. Desperate to stay alive they try and stay hidden, but their blood-thirsty tormentors are on their trail and they won't rest until they are all dead.