The Ward
Kristen, early 20’s, wakes to find herself bruised, cut, drugged and held against her will in a remote ward of a psychiatric hospital. She is disoriented and has no idea why she was brought to this place. The other patients, four equally troubled girls, offer no answers and Kristen quickly realizes things are not as they seem. At night, she becomes aware of a ghostly presence. It appears they are not alone. One-by-one the other girls begin to disappear and Kristen must find a way out of this hellish place before the ghost comes for her too. As she struggles to escape, she will uncover a truth far more dangerous and horrifying than anyone could have imagined.