The Warlords
Set in the midst of the Taiping Rebellion of the 1860s, THE WARLORDS stars Jet Li as General Pang, who barely survives a brutal massacre of his fellow soldiers by playing dead, and joins a band of bandits led by Er Hu (Andy Lau) and Wu Yang (Takeshi Kaneshiro). After fighting back attackers for a defenseless village, the three men take an oath to become "blood brothers," pledging loyalty to one another until death, but things quickly turn sour and the three men become embroiled in a web of political deceit, and a love triangle between Pang, Er Hu and a beautiful courtesan (Wu Jing-Lei).