The White Guard
The Mexican landscape fades away into ashes and dust, fragmented, defaced and scorched. Behind barbed wire fences, forests, rivers and mountains fall to the hands of private companies. Once transformed, the landscape becomes a separate universe, an incongruous and dangerous area where the new masters and their mercenaries terrorize people into silence.