The Wilderness Road
One of 12 Westerns made in 12 months, this is the story of the most notorious land pirates who stalked the Southeast during the turn of the 19th century. Samuel Mason, a Revolutionary War hero, turns to a life of crime. Meanwhile, Big Harpe and Little Harpe, America's first serial killers, wreak havoc through the region. Soon, these three outlaws will meet along the wilderness road.