The Witch’s Mirror
Sara, a housekeeper involved in the black arts, shows her goddaughter, Elena, her grisly fate via a magic mirror: soon Elena will be murdered by her philandering husband, Eduardo. After failing to alter Elena’s fate, Sara exacts vengeance on Edoardo—by instructing his new bride about the occult.