Therapy for a Vampire
Vienna, 1930. Count von Kozsnom has lost his thirst for life, and his marriage cooled centuries ago. Fortunately, Sigmund Freud is accepting new patients the good doctor suggests the Count appease his vain wife by commissioning a portrait of her by his assistant, Viktor. But it's Viktor's headstrong girlfriend Lucy who most intrigues the Count, convinced she's the reincarnation of his one true love. Soon, the whole crowd is a hilarious mess of mistaken identities and misplaced affections in this send-up of the vampire genre, proving that 500 years of marriage is enough.