Thiruttu VCD
Thiruttu VCD is a Tamil movie released on 24 September, 2015. The movie is directed by Kaadhal Sugumar and featured Senthil, Prabha and Sakshi Agarwal as lead characters. Other popular actors who were roped in for Thiruttu VCD are Kaadhal Sugumar.