This Too Shall Pass
Suffocated by his strict Mormon upbringing, a 16-year-old heads to Canada for a weekend of freedom with his friends. What starts out as a rebellious getaway soon turns into an eye-opening adventure as they fumble their way through their first taste of independence, unexpected truths, and the messy, magical process of figuring out who they are.