Thorp
After leaving Earth in the 80's, Thorp (an alien with a sweet mustache and mullet) returns home to find his best friend Samantha. He heads to their old stomping grounds, the diner, the duckpin bowling alley, the lake, and even peers into his neighbor's homes, but no luck. Thorp does notice how much the world has changed though. People are more connected to their phones than to each other.