Tiger Stripes
Zaffan is a rebellious and carefree young girl, until she begins to see horrifying physical changes in her body. When her friends find out, hysteria ensues - one by one teen girls drop to the floor in fits, and rumors of a dark figure causing it quickly spread through their school. A medical officer arrives to drive out the demon and he suspects Zaffan may be the problem. He begins to perform an exorcism on her, until she reveals her true self, her wrath, rage and her beauty, to everyone.