Tilva Rosh
Toda and Stefan spend their summer skating, drinking and making videos around the old local copper mine, now the largest hole in Europe. Their friendship is put to the test when they battle for Dunja’s attention, but as local Union protests gain momentum, they are tied together under a common cause.