Tim Minchin and the Heritage Orchestra
The world's best-loved big-haired, piano-abusing, satirical singer-songwriter joins with conductor Jules Buckley & the 55-piece Heritage Orchestra to create the most epic musical comedy show ever. The Pope, cheese, racism, rock, cancer, love and sub-pharyngeal alopecia.