Titli
In the badlands of Delhi's underbelly, Titli, the youngest member of a violent car-jacking brotherhood, plots a desperate bid to escape the 'family' business. His schemes are thwarted by his unruly brothers, who marry him off against his will. But Titli finds an unlikely ally in his new wife, Neelu, who nurtures her own frustrated dreams. They form a strange, mutually exploitative pact to break the stranglehold of their family roots. But is escape the same as freedom?