Tokyo Shaking
March 11, 2011. The biggest earthquake Tokyo has ever experienced triggers the Fukushima disaster. Alexandra has just arrived in the country from France to work in a bank, and has to face this nuclear crisis. Torn apart between her work and her family, she will defend honor and given word despite emerging terror and anxiety.