Tormented
A mute boy, abducted into a nightmare carnival world, and the sister who will sacrifice everything – even her own sanity – to make sure he’s found. From Takashi Shimizu, legendary director of THE GRUDGE, comes a horrifying tale of childhood horrors and bloody secrets that won’t stay buried.