Tremors 5: Bloodlines
The stakes are raised for survivalist Burt Gummer (Michael Gross) in his most dangerous monster hunt yet. When Gummer's hired to capture a deadly Assblaster terrorizing South Africa, he and his new sidekick, Travis Welker (Jamie Kennedy), engage in a battle of survival against the fiercely aggressive Assblasters and Graboids. Discovering the monsters have evolved into even more lethal creatures, their killer mission takes on a whole new level of unseen terror–far more than they bargained for.