Trespassers
Two couples, each working through relationship issues, rent a gorgeous house in the desert for a sex- and drug-fueled escape from reality. Sarah (Angela Trimbur) and Estelle (Janel Parrish) are longtime best friends looking forward to reconnecting after a period apart; their boyfriends, Joseph (Zach Avery) and Victor (Jonathan Howard), however, are immediately wary of one another. As tensions escalate over the course of a debaucherous night, things take an unexpected turn when a woman (Fairuza Balk) claiming to be a neighbor with car trouble shows up at the door. She seems harmless enough…or so they think. As the twists and turns pile up so does the body count in this stylish, blood- and neon-soaked thriller which hits with the furious force of a machete to the skull.