Truck
After losing Neha in a tragic accident, Rajesh, burdened by guilt, uncovers negligence by the driver, Sattar, who escaped accountability. Fueled by grief and anger, Rajesh's quest forces him to confront the limits of his sacrifice to honor Neha's memory.