Turn It Around: The Story of East Bay Punk
Turn It Around: The Story of East Bay Punk spans over 30 years of the California Bay Area’s punk music history with a central focus on the emergence of the inspiring 924 Gilman Street collective. This diverse group of artists, writers, organizers and musicians created a do-it-yourself petri dish that changed the punk scene... and the world at large.