Twenty Something
Adulting can be hard. Some days you're nailing it, while other days, you're just a stack of kids hiding in a trench coat hoping no one notices. Gia finds herself in this exact scenario the night of her 21st birthday. This is a story about the insecurities of adulting and how we're all just faking it till we make it.