Twice
A mystery girl arrives in a small town in Brattleboro Vermont and creates a new life for herself while her past remains unknown. She gets a job at Twice Upon a Time, a used merchandise store, and meets Tiffany, her boss, and Brian, her co-worker. Little by little she begins to discover her past, and must deal with it, even while she impacts everyone else's life she touches. In the end, her deepest question is whether to go back to the past, or forward to the future. Independence Vs. Obligation lead to a critical decision that answers this question.