TWILIGHT'S LAST GLEAMING
In1981, four prisoners escape from prison, hijacke a military truck and brake into a missile base in Montana. Their leader is Dell, a retired Air Force colonel. They occupy the missile control centre. Mackenzie, the man who in charge with, informs the President of the incident. An emergency classified meeting is immediately hold.