Two Lutes with Grace
The lute in the limelight: no better opportunity to get a taste of 15th-century music for two lutes and soprano! These three musicians bring popular dances, chansons and cantus firmi from Burgundian repertoire back to life: the echo of popular music practice from the era of the mighty House of Valois.