UFC Resolutions
Jon Anik hosts a panel of UFC legends to reflect on the best moments of 2025 and look ahead to the historic moments to come. Celebrate the sport’s biggest wins and stream UFC Resolutions on Paramount+. Looking for more UFC? In addition to streaming every fight live, you can check out pre-fight docuseries, fighter collections, the UFC library and more. Not a Paramount+ subscriber? Get started!