Ulysses: An Animated Classic
Watch as Ulysses and his men sail to faraway waters in this high quality animated classic for your kids and family. They encounter singing sirens and confront an unforgiving sea. Eventually Ulysses reaches Ithaca and slays the suitors who threaten his wife and throne.