Out of Darkness
45,000 years ago, a small boat reaches the shore of an inhospitable landscape. Six people have struggled across the narrow sea in hopes of finding a new home. When night falls, hope turns to terror as they realize they are not alone. As relationships in the group begin to fracture, a determined young woman confronts the terrible actions needed to survive this horrifying and mysterious new enemy.