The Amityville Horror
Supposed true story about George and Kathleen Lutze whose dream house turns into a nightmare. James Brolin and Margot Kidder are the unsuspecting new tenants of a house whose previous occupants had been murdered in their sleep. The Lutzes and their children are menaced by the lingering evil in this frightening ghost story.