It's the Easter Beagle, Charlie Brown!
Linus is certain that the Easter Beagle will bring eggs for everyone this year, but the rest of the gang is skeptical. Taking matters into their own hands, Peppermint Patty and Marcie try to make Easter eggs, while Lucy throws a private egg hunt.