The Librarian: Curse of the Judas Chalice
Mild-mannered scholar Flynn Carson, chosen to recover and protect priceless historical artifacts from around the world, must travel to the mysterious bayous of New Orleans to find the ancient Judas Chalice: a silver cup rumored to have the powers to bring Prince Vlad Dracula of Romania back to life.