Little Children
Academy Award and Golden Globe-winner Jennifer Connelly and Academy Award, Golden Globe and Emmy Award-nominee Kate Winslet star with Golden Globe and Emmy Award-nominee Patrick Wilson in this big-screen adaptation of Tom Perotta's best-selling novel that exposes the turbulent emotional landscape primed to explode just beneath the surface of a quiet suburban neighborhood. A darkly comic, revealing journey through a world both familiar and foreign, this story of marriage, children, desire and infidelity bristles with the keen writing of its acclaimed author and the direction of Academy Award-nominee Todd Field. Also starring Noah Emmerich, Trini Alvarado and Jackie Earle Haley who earned an Academy Award nomination for his haunting portrayal as Ronnie J. McGorvey. Kate Winslet was also nominated for an Academy Award and Golden Globe for her performance.