Eyes Wide Shut
The story of Dr. William Harford (Tom Cruise) begins after he and his wife Alice (Nicole Kidman) have a discussion about love, desire, and fidelity. After Alice admits that she had thought about other men, William is floored by her admission and embarks on an adventure that is driven by jealousy-fueled visions of his wife having sex with another man. William encounters a world of sexual desire and betrayal that grossly outweighs his own as he finds himself surrounded by the dire consequences of unchecked sexual desire.