Another Way To Make a Living
Eric is faced with his biggest journalistic challenge: A book about a clan. Moritz, his informant in the inner circle, hopes to escape the organization with the revenues of the book. However, as Eric is reckoned to be a prison mate of Moritz, everything spins out of control.