The Fast and the Furious
They've got the adrenaline rush and the mean machines, but most of all, they've got the extreme need for speed. On the turbo-charged streets of Los Angeles, every night is a championship race. With nitro-boosted fury, Dominic Toretto (Vin Diesel), rules the road turning all his challengers into dust. He and his rival, Johnny Tran (Rick Yune) are the boldest, the baddest and the best. But now, there's new rage on the road. They know he's tough, they know he's fast, but what they don't know is that he's a speed demon detective (Paul Walker) with enough drive and determination to come out the winner. With intense full-throttle action, awesome high-speed stunts, and full-on pedal to the metal intensity, this fast and furious assault puts you in the driver's seat and dares you to exceed all limits.