Flight of Fury
Steven Seagal stars in this high-octane thriller as John Sands, a secret operative used by the United States Air Force for those covert operations deemed too sensitive for the regular intelligence services. When his own Agency feels threatened by the knowledge he gained from past exploits -- they quickly imprison him and schedule a chemical wipe of his memories. Feeling betrayed by his Agency, John escapes the hi-tech detention center and plans to assimilate into society. Unfortunately, the Air Force has other plans for him. A top secret Stealth Bomber that uses the latest in stealth cloaking technology has been hijacked and it's their belief that John's the only man capable of getting it back before it falls into the hands of a terrorist group that could prove to be an unstoppable force.