The Royal Hotel
Americans Hanna (Julia Garner) and Liv (Jessica Henwick) are best friends backpacking in Australia. After they run out of money, Liv, looking for an adventure, convinces Hanna to take a temporary live-in job behind the bar of a pub called ’The Royal Hotel’ in a remote Outback mining town. Bar owner Billy (Hugo Weaving) and a host of locals give the girls a riotous introduction to Down Under drinking culture but soon Hanna and Liv find themselves trapped in an unnerving situation that grows rapidly out of their control.