The Brady Bunch Movie
America’s grooviest family, are back in this big-screen adaptation of the long-running television series that’s both a loving tribute and a hysterical spoof. The Bradys must save their home from foreclosure after a tax delinquency notice. To make matters worse, Marcia gets a swollen nose on date night, Cindy's addicted to tattling, and Jan's hearing a psychotic inner voice crying "Marcia, Marcia, Marcia!" Featuring a variety of far-out guest appearances, including original cast members Florence Henderson, Barry Williams, Ann B. Davis, Christopher Knight, Susan Olsen, as well as members of The Monkees and RuPaul.