I Saw the TV Glow
Teenager Owen (Justice Smith) is just trying to make it through life in the suburbs when his classmate (Brigette Lundy-Paine) introduces him to a mysterious late-night TV show — a vision of a supernatural world beneath their own. In the pale glow of the television, Owen's view of reality begins to crack.