A Thousand Cuts
On a live true crime special, hosts Roberta and Frasier attempt to crack the notorious 30-year-old murder of horror novelist Bernard Balance, whose son Noah vanished under mysterious circumstances. As they interview a parade of quirky witnesses, uncover bizarre clues, and stumble into unexpected twists, the investigation becomes a hilariously chaotic whodunit. Between live TV gaffes, clever misdirection, and escalating tension, Roberta and Frasier’s own relationship teeters on the edge, reflecting the absurdity and secrets of the case itself. What starts as a serious true crime investigation turns into a darkly comedic puzzle full of surprises, sharp dialogue, and sly humor, where no one, and nothing, is quite what it seems.