Sovereign
In this tense and provocative true-crime thriller inspired by true events, a father and son who identify as "sovereign citizens" follow a belief system deeply rooted in distrust of government authority. The pair's view turns deadly after a police confrontation, setting off a tragic chain of events that forces a reckoning with power, principle, and the limits of freedom.