An American Werewolf in London
David Kessler (David Naughton) and Jack Goodman (Griffin Dunne) arrive in Northern England at the beginning of their college vacation for a three month walking tour. One night, they become lost in the rain on the desolate English moors. Looking up at the moon, they hear an unearthly howl. They turn to run as a huge animal tears out of the darkness and attacks Jack. Three weeks later David awakens to a new nightmare: Jack, who was killed, returns to warn David that a werewolf was their assailant - and that David has become the last of their werewolves!