Manchester by the Sea
Manchester by the Sea tells the story of the Chandler family, a working class family from Massachusetts. After Lee’s (Casey Affleck) older brother Joe (Kyle Chandler) suddenly passes away, he is made the legal guardian of his nephew (Lucas Hedges). Lee is forced to deal with a tragic past that separated him from his wife Randi (Michelle Williams) and the community where he was born and raised. Set in the North Shore of Massachusetts, Manchester by the Sea is the new film written and directed by Kenneth Lonergan.