Silver Streak
In this wild comedy adventure, rail passenger George Caldwell (Gene Wilder) finds that a romantic escapade with a sultry secretary (Jill Clayburgh) puts him in the middle of a Hitchcockian murder plot. Leaping on and off the train, in and out of roomettes, bars and dining cars, George teams up with an amiable, small-time crook (Richard Pryor) to defy the murderer's henchmen, FBI agents and a host of other outrageous characters.