X-Men: Days of Future Past
An all-star cast, including Hugh Jackman, Michael Fassbender, James McAvoy, Halle Berry, Jennifer Lawrence, Elliot Page, Ian McKellen and Patrick Stewart, prepares for battle in this action-packed adventure. As Sentinel robots hunt down mutants and humans, the characters from the original X-Men trilogy join forces with their younger selves in an epic struggle to change the past—and save our future!