The Hills Have Eyes
Based on Wes Craven's 1977 suspenseful cult classic, The Hills Have Eyes is the story of a family road trip that goes terrifyingly awry when the travelers become stranded in a government atomic zone. Miles from nowhere, the Carter family soon realizes the seemingly uninhabited wasteland is actually the breeding ground of a blood-thirsty mutant family...and they are the prey.