Paris, Wine & Romance
A Hallmark Channel original movie. Isabella, the owner of her family’s Oregon winery, takes a big leap and enters a prestigious wine competition in Paris. There she meets her biggest competitor, Jacques, from one of the world’s foremost winemaking families. As Jacques learns more about Isabella and her expertise in wine, a budding romance develops.