The Addams Family
Based on the famous New Yorker creations of Charles Addams, this animated action-comedy follows the Addams family whose lives begin to unravel when they face-off against a crafty reality-TV host while also preparing for their extended family to arrive for a major celebration, Addams-style. Starring the voices of Oscar Isaac, Charlize Theron, Chloë Grace Moretz, Finn Wolfhard, Nick Kroll, Bette Midler and Allison Janney!