The Boss Baby
DreamWorks Animation invites you to meet a most unusual baby. The Boss Baby is a hilariously universal story about how a new baby's arrival impacts a family, told from the point of view of a delightfully unreliable narrator, a very imaginative 7-year-old named Tim. With a sly, heart-filled message about the importance of family, The Boss Baby is an original, broadly appealing comedy for all ages.