My Big Fat Greek Wedding 2
The Portokalos Family is back as the original cast of the 2002 blockbuster hit reunite in this hilarious sequel. This time, Nia Vardalos (Toula) and John Corbett (Ian) are joined by new cast members, Rita Wilson and John Stamos. After spending most of their time focusing on their troubling teenage daughter, Toula and Ian are facing marital problems while also having to deal with yet another Greek wedding - this time, even bigger and fatter.