Kingdom of the Planet of the Apes
Director Wes Ball breathes new life into the global, epic franchise with this action-adventure spectacle from 20th Century Studios. Set several generations in the future following Caesar’s reign, apes are living harmoniously as the dominant species — and humans have been reduced to living in the shadows. As a new tyrannical ape leader builds his empire, one young ape undertakes a harrowing journey that will cause him to question all that he has known about the past and to make choices that will define a future for apes and humans alike.